Předmět vyučován od roku 2024/25, nahrazuje předmět aplikační software
Předmět aplikační software do roku 2023/24:
Soutěž "3D pro všechny":
2024 - Závěr 8. ročníku soutěže "3D pro všechny"
- 2023 - Závěr 7. ročníku soutěže "3D pro všechny"
- 2022 - Závěr 6. ročníku soutěže "3D pro všechny"
- 2021 - Závěr 5. ročníku soutěže "3D pro všechny"
- 2020 - Závěr 4. ročníku soutěže "3D pro všechny"
- 2019 - Závěr 3. ročníku soutěže "3D pro všechny"
- 2019 - Modely obrazem
- 2019 - Představení modelů videem
- 2018 - Závěr 2. ročníku soutěže "3D pro všechny"
- 2018 - Ukázka modelů
- 2018 - Představení modelů videem
Technika klíčování v praxi 2024
Cyber Cup 2024, Školní soutěž pro 2. ročník tříd se zaměřením přírodní a humanitní vědy
Projekt "A. Dvořák v 360°", 2023/24, práce 2A
Projekt "Virtuální galerie ve VR brýlích", 2023/24, práce 2C
Projekt "Social impact of Climate Rules", ukončen 2023, účast 2C
Výuková pomůcka DT-Box, Maker Faire Prague 2023
Ukázka z práce žáků:
- Výročí v roce 2021
- Práce s fotografií
- Struktura a textura
- Stop motion
- Programování & Z. Sýkora
- Tvorba dynamického webu
- Práce s videem a zvukem - František Kupka
- 100 let republiky
- Vlastní auto
- Práce s 3D skenerem
- Návrh květináče - 3d tisk
Akce:
- Přednáška "Technologická gramotnost 2022
- Muzeum NaFilm 2020
- Výstava "Zvuky/Kódy/Obrazy"
- "A COOL BREEZE"
- Na cestě k abstrakci
- Jak se dělá výstava?
- Návštěva Národního zemědělského muzea
- Návštěva výstavy Mata Collishawa - Standing Water
- Výstava Na film! 2: V pohybu
- Exkurze do Škoda Muzeum
- Setkání s žáky z GOA